2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİMİ
İNCİRLİOVA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
2024-2025 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ İLANI
2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılında İncirliova Halk Eğitimi Merkezinde Görev Almak İsteyen Kadrolu (MEB Örgün Eğitim - Kurum Dışı) / Kadrosuz / Ücretli Usta Öğretici Başvuru İlanıdır.
11 Nisan 2018 tarih ve 30388 Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği doğrultusunda kurumumuza 2024 / 2025 Eğitim Öğretim Yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere EK-2 ücretli usta öğretici başvuru değerlendirme formuna esas belgeler ile kadrosuz ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır.
Başvuru işlemleri aşağıda belirtilen başvuru takvimi doğrultusunda ve aşağıda belirtilen başvuru belgeleri ile açıklamalar doğrultusunda e-yaygın ( https://e-yaygin.meb.gov.tr ) sistemi üzerinden E-DEVLET şifresi ile yapılacaktır. İlanen duyurulur.
NOT : Kurumumuz kadrolu öğretmenler haricinde , Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlarda ki kamu görevlileri, emekli olanların başvuruları Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü E-YAYGIN ( https://e-yaygin.meb.gov.tr) sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Evrak teslimi yapılmayacak olup, görevlendirme olduğunda istenilecektir.
İNCİRLİOVA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|
USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİMİ |
|
|
|
DUYURU |
27-31 TEMMUZ 2024 |
ONLİNE BAŞVURULARIN ALINMASI |
01-31 AĞUSTOS 2024 |
BAŞVURULARIN KURUM KOMİSYONU TARAFINDAN ONAYLANMASI |
1-8 EYLÜL 2024 |
BAŞVURULARIN MERKEZ İLÇE KOMİSYONU TARAFINDAN ONAYLANMASI |
6-10 EYLÜL 2024 |
SIRALAMALRIN İLAN EDİLMESİ |
20 EYLÜL 2024 |
Ö N E M L İ DUYURULAR
1-Başvurular " e YAYGIN Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden yapılacaktır.
2-Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise kurumun yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.
3-Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e YAYGIN" sistemine yüklenilmesi gerekmektedir.
4-Eğitmenler, "e YAYGIN" sistemine T.C. kimlik numaraları ve -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.
5-E- YAYGIN sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik veya hatalı yükleyen eğitmenlerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir
6-Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan eğitmenlerin; başvuru durumlarını (ONAYLANDI/REDDEDİLDİ) "E YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.
7- Halk Eğitimi Merkezlerinde çalışılan süreler hizmet döküm çizelgesinde yer alan bilgilere göre "İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne Yıl Yıl olacak şekilde işlenmelidir.
8-Başvuru yapılan alanda açılabilecek kursla ilgili Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğümüzün WEB Sitesinden indirilecek kurs modül programı (özellikle programın "Eğitimciler" ile ilgili bölüm) incelendikten sonra usta öğretici başvurusu yapılacaktır. Kurs verebileceğinizi belirttiğiniz alan ile ilgili bir okuldan mezun değilseniz mutlaka ustalık / yeterlik belgesi istenmektedir.
9-MEB Personeli, Usta Öğretici, Kamu Personeli ve Emekli olan başvuru sahipleri bu işlemleri yapacaklardır.
10- Kurumumuzca E-YAYGIN üzerinden planlanan kurslarda eğiticilerin eklenmesi bu sistem üzerinden yapılacağından, e-yaygın sistemini kullanmak mecburidir.
11-E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 31 Ağustos Cumartesi saat:23:59 kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
12-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.
13-Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu "Ek-2" de oluşan puanlara göre İl Milli Eğitim Müdür yardımcısı / Şube Müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre yapılacaktır. Onaylananların taslak sıra listesi en geç 20 Eylül 2024 günü https://incirliovahem.meb.k12.tr internet adresi üzerinden yayınlanacaktır.
14-Başvurular; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda değerlendirilerek, sıralama yapılacaktır. Bu sıralama dikkate alınarak kurslarımız 01 Ekim 2023 tarihinden itibaren başlayacaktır.
15- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimiz de başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.
16- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru esnasında belirtmeleri gerekmektedir. (Oryantasyon eğitimi olmayanlara yönelik açılacak oryantasyon eğitimine kayıtları yapılacaktır.)
17- Evrak yüklemelerde tarayıcılar ile PDF dosyası yapılması tavsiye olunur.
18- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre ( 360 gün 1 puan ) hesaba katılacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(Görev verildikten sonra getirilecektir)
1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)
2-Kimlik Fotokopisi
3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi(Aslını da getiriniz) )
4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)
5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)-( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)
6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU / E-Devlet'ten Alınabiliyor)
7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge
8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet'ten Alınabiliyor)
9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)
10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)
11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)
12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )
13- Meb-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:
a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )
b) Görev Yeri Belgesi
c) Diploma
e) Var ise ( Antrenörlük, Sertifika...gibi )
14- Başvurularda istenilen evrakları telli mavi dosya içerisinde sırasına göre dizerek teslim edilecektir.
15- Evrak teslimi kurs görevi verildiğinde yapılacaktır.
NOT : Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
AYKUT YİĞİT
KURUM MÜDÜRÜ
Adres:
ZAFER MAH. YAVUZ SULTAN SELİM CAD. AYDIN INCIRLIOVA HALK EĞITIM MERKEZI BLOK NO: 86/1 İNCİRLİOVA / AYDIN
Telefon
0256 585 4445